onsdag den 20. november 2013

3-ring- target



3-ring-target


Efter vores vejledning i 2. uge fandt vi ud af, at vi skulle lave en del om. Vi måtte næsten starte forfra, fordi vi havde lavet et produkt i stedet for en kampagne. Det var selvfølgelig rigtig ærgeligt, men der var ikke andet for end at arbejde forfra. Til at starte med, måtte vi få fundet på en god kampagne. Vi kom frem til, at vores målgruppe skulle være gymnasieelever, da vi ville lave en kampagne for dem der kunne cykle længst fra skole og hjem. Præmien skulle være rejser etc. 


Vi skulle også lave vores 3-ring-target om, da det jo var nogle andre værdier vi pludselig skulle have med i vores kampagne og på vores website. Vi kom frem til, at det skulle være Socialt-->Motion-->Sikkerhed. Socialt, da det drejer sig om gymnasieklasserne indbyrdes, og at klasserne kan konkurrere på tværs, og det sociale derfor er en vigtig faktor. De kan styrke deres fællesskab ved at være med i konkurrencen, og samtidig kan vi få udbredt cykelkulturen blandt gymnasieelever. Motion da eleverne kan få deres daglige motion på en naturlig måde ved at cykle til og fra skole. Sikkerhed da folk vurderede sikkerheden højere end miljøet. Dette var noget de tænkte oftere på når de hoppede op på cyklen. Det er en vigtig faktor, da sikkerheden er vigtig idet at vi er mere udsatte for ulykker når vi sidder på en cykel. Derfor bør der fokuseres på, at lave måder man sikre sig selv på i trafikken som cyklist, og undgå eventuelle ulykker.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar